Quiénes somos

Asociación Nataraja es una asociación cultural dedicada a la difusión, el conocimiento y la interacción de diferentes culturas de los países de Asia del Sur, Oriente Medio y Cataluña.

Nuestra causa social principal es llevar y acercar la alegría y el color de las danzas de Asia del Sur y Oriente Medio a personas en situación vulnerable, como residencias de ancianos. Asimismo, también participamos y organizamos eventos solidarios de danza para recaudar dinero para causas sociales concretas y para poder llevar a cabo estos eventos.

Associació Nataraja és una associació cultural dedicada a la difusió, el coneixement i la interacció de diferents cultures dels païssos d’Àsia del Sud, Orient Mitjà i Catalunya.

La nostra causa social principal es portar i apropar l’alegria i el color de les danses d’Àsia del Sud i Orient Mitjà a persones en situació vulnerable, com residències de gent gran. Tanmateix, també participem i organitzem esdeveniments solidaris de dansa per recaptar diners per causes socials concretes i poder dur a terme aquests esdeveniments.